donderdag 29 april 2010

Een zwarte dag ...

Vandaag is een zwarte dag voor de adoptanten van Maria, nu Jade,
voor het ganse GAE team en voor de behandelende dierenarts.

Lieve, mooie, fantastische Jade is een half uurtje geleden overleden op
de operatietafel. Sinds haar aankomst in Belgie, sukkelde deze lieverd
met haar gezondheid. Wat begon als complicaties van de sterilisatie
in Spanje is ge-eindigd in een ware nachtmerrie, voor ons allen, maar vooral
voor Saskia en Wesley haar baasjes, en niet in het minst voor Jade zelf.

Dapper doorstond ze de vele onderzoeken en behandelingen, en ze genoot met volle teugen van de liefdevolle omgeving in haar nieuwe thuis.

Wij zijn allen met stomheid geslagen en voelen ons zo machteloos ...
Het doet zoveel pijn om Jade zo onverwachts en zo plots te moeten afgeven



Lieve Saskia en Wesley,
Wij voelen heel erg met jullie mee en vinden het verschrikkelijk.
Jade heeft bij jullie een fantastische tijd gehad en echte liefde gekend.
Ook al was het maar kort, dat draagt ze nu met zich mee, daar onder de regenboogbrug
Veel sterkte en veel liefs
Het GAE Team

9 opmerkingen:

  1. Met tranen in mijn ogen, heb ik dit berichtje op het blog gezet ... Ben er echt helemaal holderdebolder niet goed van pffff. Lieve Saskia en Wesley, ik vind het zo verschrikkelijk erg voor jullie, heb er geen woorden voor. Anita x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hier in tranen.

    Saskia en Wesley, dankzij jullie weet Jade wat liefde en warmte is.

    Jade, run for ever free behind the rainbowbridge.


    Ik vind geen woorden voor dit verschrikkelijke nieuws.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Saskia en Wesley
    Jade heeft de liefde gevoeld die jullie haar gegeven hebben. Sterkte.
    Ans en Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sta hier ook verstomd van het trieste nieuws, Maria je was voor mij ook een kandidaatje om te adopteren, ik vond je ook zo'n lieve oogjes hebben, net zoals ons Alba... Ik vroeg zelfs nog op de laatste wandeling hoe het nu met je ging, omdat ik wist dat je ziek was toen je nog maar pas in Belgiƫ was aangekomen... Het is zo verschrikkelijk erg wat je baasjes nu moeten meemaken, ik wens hen veel sterkte toe,
    het is niet eerlijk om je al zo vlug te moeten afgeven, zowel niet voor je baasjes als voor jou.... Slaap zacht lieve Jade, je kreeg een nieuwe naam en een kans op een liefdevol nieuw leven waarvan je, dankzij je lieve ouders, toch een beetje hebt kunnen van genieten... Veel liefs van Nadine & Davy (baasjes van Alba)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Saskia en Wesley,

    Ook ik heb hier geen woorden voor en heb al meninge tranen gelaten. Ik leef heel hard met julie mee want ik weet ook wat het is als je zo gevochten hebt voor een lieve schat als Jade en haar uiteindelijk toch nog moet verliezen. Weet dat wij er zijn voor jullie indien jullie er behoefte aan hebben.
    Jade heeft dankzij jullie liefde en warmte gekend in haar leventje en dat is zoveel meer dan ze ooit in Spanje heeft gekend.
    Rust in vrede lieve Jade en wees gelukkig achter de regenboogbrug.

    Veel sterkte,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan het leven soms toch zo oneerlijk zijn. Er zijn geen woorden voor, en mijn God
    wat wou ik dat ik jullie kon zeggen dat het niet waar was. Jade rust zacht lieve
    meid. Je hebt toch nog mogen ervaren wat echte, oprechte liefde is, een heel mooi
    geschenk van je lieve baasjes. Saskia en Wesley ik wens jullie veel sterkte in deze
    moeilijke tijd.
    X ELke
    Galgo Aid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Saskia en Wesley,

    Wat vreselijk erg vr jullie, het moet verschrikkelijk zijn om zo een lieve schat te moeten missen.(Maria) Jade viel ons ook onmiddelijk op toen we ze zagen op foto toen ze nog in Spanje verbleef.Weet nog dat Tatiana me riep en zei oh mama kunnen we niet vragen aan Anita of Maria bij ons kan komen in opvang? het zag er zo een schatje uit!!

    Ze had het geluk om bij jullie terecht te komen en leerde de liefde,de warmte,de knuffels en het leven kennen die ze verdiende.

    Lieve mensen we leven zo ontzettend hard met jullie mee.Ook hier vloeien traantjes want zoiets zou echt niet mogen gebeuren.En toch is Jade hier gelukkig geweest in ons Belgenlandje en dat kan niemand haar nog afnemen.

    Heel veel sterkte,
    Myrna en Tatiana
    De adoptanten van Dormilon,Daika en Zamorana,
    vele pootjes en likjes aan Jade achter de regenboogbrug.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb Saskia en Wesley nooit ontmoet...
    Jade ken ik alleen van op foto...
    Toch komen de tranen, voel ik een immens verdriet ...
    Put troost uit de gedachte dat Jade de mooiste tijd van haar leven bij jullie heeft doorgebracht.
    Veel sterkte,
    Gil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 7 weken heb ik van jou mogen genieten
    7 weken heb ik van jou mogen houden
    7 weken heb ik dankzij jou geleefd
    7 weken heb ik jou verzorgd
    7 weken ben ik met jou gegroeid
    7 weken van intens geluk
    7 weken om nooit meer te vergeten

    Nog 1 keer wil ik die natte neus in mijn gezicht, die staart tegen mijn benen voelen slaan, samen in de zetel weer eens in slaap vallen, gaan wandelen terwijl jij die gekke stappen zet als ik over jou kont krab.

    Nog 1 keer wil ik jou vasthouden en kunnen zeggen: Jade, ik hou zoveel van jou



    Mijn mooie lieve meid, slaap zacht, gedaan met de pijn, vergeet me nooit, dat zal ik met jou ook nooit doen. Ik zie je nog aan de andere kant, wacht alsjeblief op ons...

    Bedankt dat ik van haar heb mogen genieten! Ze was een klein geschenkje uit de hemel.

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen