zaterdag 12 maart 2011

Nieuws van Feliz

Hallo Vrijwilligers van Galgo Aid,

Het is lang geleden dat we nog iets hebben laten weten van Feliz, onze eeuwige goedgezinde galgo !
Hij is altijd blij met een knuffel en geniet mateloos van aandacht.
Ook bruist hij van energie.
Gunar en Feliz zijn beste maatjes en ik doe nog steeds aan cani-cross met beide honden.
Tis een schat van een hond, buiten een varken :-) maar in huis de liefste hond die er bestaat !
Hierbij voeg ik nog wat foto’s toe

Groeten
Vincent


2 opmerkingen:

  1. hallo vincent,

    tis toch een schatje he die feliz.
    we zullen blij zijn hem nog eens te zien binnenkort.
    groetjes van de vroegere opvang mama. maritta.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Myrna en Tatiana12 maart 2011 om 20:52

    Hallo Vincent,

    Super om eindelijk eens één van de broers van onzen Dormilon te zien. Ze zijn qua karakter identiek hetzelfde. Ik ga met hem al 4 jaar naar de hondenschool en zit nu met hem in de brevetklas. Een hele opgave maar we doen het enorm graag. Kan ik inkomen dat je met Feliz Cani-cross doet want die zijn niet moe te krijgen, zoals je zegt heel veel energie. Galgo? Podenco ben ik zeker van!! Komen jullie niet naar onze wandeling op 27 maart in Hamme? daar zou je me ongelofelijk veel plezier mee doen echt waar!! één keer de cani-cross missen om onze Feliz zijnen broer is te ontmoeten??? het is al 4 jaar geleden dus!!! Please???
    Vele groetjes van de baasjes van Dormilon en hopelijk tot binnenkort.

    Myrna, Tatiana
    Dormilon, Daika en ons Zamo

    BeantwoordenVerwijderen