donderdag 20 oktober 2011

lief Chicoke (Lelo)

Dag opvangmama Jeanine,

Hier Chico, ikke heel braaf geweest bij mijn mama, nog niets in huis gedaan, en al twee flinke kakjes buiten gedaan.
Die kleine ratten hier vind ik super , alleen mag ik van mijn vrouwtje er nog niet eens goed mee roefelen !!!!
Het ene klein ratje (Hummel) is ok, maar dienen andere, amaai die heeft schrik van mij en ik doe niets zenne !!
Heel de nacht braaf op mijn superdelux zacht kussen geslapen en nog wel met een fleeceke over mij ( mama heeft mij goed ondergestopt).
Eten krijg ik hier genoeg, maar ik mag het niet zo snel naar binnen werken, moet er van mijn mama goed op bijten , maar ik vind dat gaat niet goed vooruit dan.
Nog een paar fotokes van mij en een stevige poot en weet dat ik hier goed zit zenne !!!

Dag Iedereen van Galgo Aid,

Ik ben super blij met Chico, hij is een prachthond.
Wel speels en zoals Jeanine mij had verwittigd : hij wil altijd zijn pootjes boven op die kleine rattekes leggen en dat vinden ze niet goed !!
En hij is slim, hij had mijn schoen al te pakken en met een paar keer een korte “neen”, had hij het al wel verstaan en blijft eraf ( voorlopig ha ha).
Ik voeg nog een paar fotokes bij van gisterenavond.

Nog dikke groetjes en bedankt voor alles,

Inge en dikke vriend Chico



Geen opmerkingen:

Een reactie posten