dinsdag 10 april 2012

Even een goeidag wensen

Dag lieve mensen,

Hier eindelijk nog eens een berichtje van mij "Den Hanzel".
Ik weet het.........ik weet het.............het is al veel te lang geleden dat ik me nog laten horen heb, het schaamrood staat me echt op de wangen.
Maar wees gerust, alles gaat fantastisch met me,
ik ben nog altijd dezelfde lieve knuffelgalgo die ik al altijd was,
en bang..... tja... dat ben ik ook nog altijd.
Maar mijn familie heeft enorm veel geduld met me.
Ze hadden hier totaal geen behoefte aan een stoere kerel,
maar aan een lieve gevoelige superknuffel (aan mij dus)

Ik heb met al mijn familieleden een geweldige band,
maar met mams toch wel heel bijzonder,
we hoeven maar in elkaars ogen te kijken en we voelen elkaar feilloos aan.
Wij kunnen echt in elkaars hart kijken en elkaar stemming aanvoelen,
we zijn echt twee pootjes en twee handen op ene buik.
Alle dagen verteld mammie me hoe enorm graag ze me ziet en hoe bijzonder ik ben,
en dan laat ik me niet onbetuigd hoor.
Met de nodige likjes en knuffels bewijs ook ik, haar mijn liefde.
We kunnen elkaar gewoon niet missen.

Maar ik heb groot nieuws !!!!!!!!!!!!!!
Ik heb er sinds enkele maanden een zusje bij, ja, echt, een zwarte galgodame !!!
Aan iedereen die het horen wil verteld mama over ons, over hoe flink,
lief en speciaal we allebei zijn en hoe formidabel goed we elkaar aanvullen.
We zijn de beste maatjes met iedereen van het gezin, we worden op handen gedragen.....

Dus lieve mensen maak je om mij zeker maar geen zorgen, ik stel het bijzonder goed, ben gelukkig, en maak ook anderen gelukkig !!!
Mooier dan dat kan toch niet,he.
Heel veel liefs van het hele gezin,
in het bijzonder van Suerte en mezelf
Vele likjes en pootjes,

Hanzel xxxxxx





2 opmerkingen:

  1. Een heel liefvolle beschrijving van de relatie tussen de hondjes en alle leden van de familie.
    Leuk om te lezen hoe Hansel zijn familie om zijn pootje windt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,

    is dit de "bange" Hanzel die ik een jaartje geleden ontmoette???? Amai, dan is hij helemaal opengebloeid en voelt hij zich goed thuis bij jullie. Geniet nog vele jaartjes van Hanzel.

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen