maandag 10 september 2012

Nieuws van Seppe (Satur) uit Olmen‏

Dag Gwen en Anita,

Hier wat nieuws van onze Seppe…
Alles evolueert in de goede richting.
Hij komt gemakkelijk binnen en slaapt heel graag in zijn nieuwe sofa.
De katjes hebben ondertussen een nieuwe thuis gevonden.
Seppe had 1 van de katjes salto’s leren maken, gelukkig zonder erg.
Hij houdt ervan om samen met ons en de andere honden te gaan wandelen en nog
liever op straat dan in het bos.
De oppervlakte van onze keuken is ook 1 m² kleiner geworden omdat hij aan
mijn voeten ligt als ik aan het koken ben.
Hij heeft ook al gedemonstreerd hoe snel hij kan lopen toen hij een konijn
gespot had.
Gelukkig is ook deze kunnen ontkomen.
We hebben enkele foto's toegevoegd en in de toekomst zullen er zeker nog
volgen.

Groetjes,
Bea & Winand en een snelle poot van Seppe









2 opmerkingen:

  1. Puur genieten! Bij het zien van deze foto's!

    Ongeveer 1,5jaar was je "mijn" Super!Satur. Tijdens jou opvangtijd hier heb ik vaak lopen tobben of ik jou dan toch niet zelf zou adopteren...
    Maar laat dat nu net de (pijnlijkste) kunst zijn van hondjes opvangen:
    1tje dat heel diep in je hart zit laten gaan...
    Steeds in gedachte houdend dat er echt wel op elk potje een dekseltje past...
    En daar zijn deze foto's ECHT! wel het bewijs van.
    Van 'bange beige' naar "mijn" Super!Satur, mega trots ben ik op jou en vergeten zal ik je nooit.

    Bea & Winand heel erg bedankt om Satur zijn dubbel en dik verdiende Gouden Mandje te geven...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de foto's is echt wel duidelijk te zien dat lieve Seppe (Satur) geniet van het leven :-) en daar wordt een mens zo gelukkig van :-) Geniet daar nog maar met volle teugen van je dik verdiende ''gouden mandje" samen met Bea, Winand en al je andere potige vriendjes

    BeantwoordenVerwijderen