woensdag 25 september 2013

Fitch (Yian)‏

Hallo,

Op vraag van iedereen neem ik 5 minuutjes om nieuws te geven. 
Tja, de laatste weken zijn nogal druk geweest. 
Ongeveer een maand geleden vertelde mij Ingrid, 
mijn opvangmama, dat het een belangrijke dag zou kunnen worden. 
Ik snapte niet direct goed waarom: 
ik moest in een vreemde auto stappen en Ingrid achterlaten. 
Het was daar zo fijn! 
Maar heel snel besefte ik dat in het leven heel veel te beleven is! 
Stel je maar voor: een nieuwe familie met 4 tieners, 2 nieuwe huizen, 2 nieuwe tuinen, een nieuwe taal (ik ben nu drietalig!),
 nieuwe vrienden (groot, klein, jong, oud, met 2 of 4 poten),
en... een nieuwe naam. Geen "Yian" meer, maar "Fitch" (de 4 tieners zijn dol op Albercombie & Fitch ...). 
Ondertussen heeft mijn "bijdrage" in de schilderwerken van het nieuw tuinhuis mij een bijnaam gegeven: "Tête de pinceau". 
Voor de rest denk ik wel dat ik niet mag klagen. 
Lilly was een beetje afstandig in het begin maar ondertussen is het wel opgelost. 
Naast spelen met Lilly wat nog op mijn dagprogramma staat? 
In de zon liggen, in de weide en bossen gaan wandelen, en me laten knuffelen. 
Het zou erger kunnen zijn ;-) ! 
Mijn bazen lijken ook dolgelukkig: ik leer ieder dag bij (en ook af :-)) .
Tja, om kort af te sluiten zou ik gewoon zeggen dat ik heb mijn goudenmaand gevonden! 
En ik wens hetzelfde levenvooruitzicht aan alle mijn vrienden van Galgo Aid. 

Tot ziens! 






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten