dinsdag 29 september 2009

Een happy end voor Jip

Berichtje voor Jip :
Dag mijn kleine Rammeltje,

Wat was jij een klein mager iel ding toen je hier binnen kwam.
Maar zo klein als je was, je haalde het in door je snelheid en lef.
Och wat ben jij me er toch eentje.
Geniet van elke seconde van je nieuwe leven, je verdient het.
Tranen van blijdschap en tranen van verdriet.
Blijdschap omdat ik gewoon weet dat je een super leven gaat hebben.
Verdriet omdat je toch ook altijd een beetje mijn hondje zal blijven.

Mijn kleine meisje doe het goed en laat af en toe wat van je horen en zien.
Dikke kus en knuffel
Je opvangmama en de bende hier

Ps. Niet te hard de italiaantjes pesten en Muna af en toe wat rust gunnen hé


Jip met haar nieuwe baasje
Genieten op de schoot van de knuffels

Geen opmerkingen:

Een reactie posten