zaterdag 21 augustus 2010

Meli's 1ste verjaardag

Hoe ik mijn 1ste verjaardag vier op 19/8/2010...
ik word 4jaar en ben nu exact 1 jaar bij mijn familie

Omdat het mijn verjaardag is, geef ik mijn taak als bewaker van het huis aan iemand anders... want vandaag begin Ik de dag met lekker uit te slapen in mijn zetel :-)



Als ik dan lief wacht in mijn allernieuwste kussenmand dan krijg ik zeker wat lekkers... en jaja ik krijg een kluifje :-)



's Avonds krijg ik een 3-gangenmenu met koude soep als voorgerecht een trio van steak als hoofdgerecht en als dessert nog een snoepje. Ach het is ook niet alle dagen mijn verjaardag -> ik geniet er met volle teugen van :-)

Nog een wandeling met mijn mama gemaakt, leuk gesnuffeld onderweg...
Nog wat spelen met mijn nieuwste beertje in de tuin -> zalig

Spijtig genoeg nadert het einde van mijn verjaardag met rasse schreden en moet ik mijn nieuwe pyjama aan en daarna, lekker slapen



Wat een hondenleven :-)

Ps: bedankt om mijn familie zo blij te maken, ze zijn erg aan mij gehecht en sinds ik er ben zijn ze erg gelukkig ! Pootjes en likjes van Meli

1 opmerking:

  1. Wat een leuke verjaardag had jij seg Meli ! Enne ... een beetje verwend toch wel ... een nieuwe mand, een nieuwe pyjama :-) Maar je verdient het hoor lieve meid. Enne ... beter laat dan nooit, nog een GELUKKIGE VERJAARDAG van het hele GAE Team.

    BeantwoordenVerwijderen