zaterdag 7 april 2012

Noelle, een echte beauty!!‏

Dag Viviane,

het is al een tijdje geleden dat er een update was van Noelle.
Alles evolueert in de positieve zin !
Met mij is de band nog versterkt : ze komt wanneer ik roep en buiten kan ik haar ook al strelen(in 't begin kon je haar tot op meter benaderen maar dan nam ze afstand).
Op aanraden van de gedragstherapeute probeer ik dagelijks wat met haar te spelen en samen met kleine Orli lukt dit prima!
Vorige week was mijn zoon met orli aan 't spelen en ze kwam spontaan vragen om mee te doen, leuk om te zien en ook weer stapje vooruit.
Je merkt ook dat ze meer en meer ontspannen wordt tijdens het spel.
(de putten in de tuin worden ook groter ).
Noelle geniet van 't zonnetje:
van zodra ze de zon opmerkt door 't raam wil ze naar buiten.
Vorige week al een paar warme dagen gehad en dan ligt ze zo graag te soezen in 't zonnetje!
In bijlage nog wat fotootjes van Noelle en co.
Veel groetjes en tot de volgende !

Siska





1 opmerking:

  1. Met veel liefde en geduld komen ze er wel.
    dan krijg je zoveel terug,nie ?
    Weer een hondje die het getroffen heeft.
    De poes kan ook genieten van de zon,een happy family !!

    BeantwoordenVerwijderen