dinsdag 26 februari 2013

Het olijke duo!


Hallo Galgo Aid

Dylan gaat goed vooruit en maakt echt vorderingen.
We zijn nog niet naar de hondenschool geweest omdat het weer echt niet meezit de laatste weken hé.
Ik denk dat Dylan het niet zo plezant zou vinden om lang in dit gure weer te trainen.
We zijn van plan nog even te wachten tot het zonnetje weer van de partij is.
Dit wil echter niet zeggen dat er niet geoefend wordt hoor!
Ik train dagelijks met Dylan( met zijn gewone leiband) hier in de tuin.
Dit is wat hij al kan: Dylan" Volg, Dicht,Keer, Staan,Zit "
Ik oefen nu volop met "Blijf" en "Liggen". Aan de leiband lukt het echt zeer goed.
Dat maakt het ook makkelijker op wandeling; hij trekt niet meer zo heftig!
Na iedere training (max 10 tot 15 min per keer) volgt "Dylan vrij" terwijl
ik de leiband losmaak en dan weet hij al zeer goed dat er een spelletje
volgt of dat hij vrijuit kan spurten en ontspannen natuurlijk.
Nadien ploft hij dan meestal uitgeteld neer in zijn mand en kan hij wel ruim 1 uur liggen
snurken!
Hij slaapt 's nachts ook goed door en bijt dan niets stuk.
Enkel wanneer hij zich verveelt of als we wat later terug zijn van het werk zal hij wat
plukken aan zijn matje of kussen,
wat normaal is voor een pup hé.
.
Hierbij sturen we enkele GSM- foto's door van de twee hartendiefjes want ook
Sheriff is een lotje uit de loterij




2 opmerkingen:

  1. Jullie gingen voor een "pupje" en ons mooi "ouder ventje" Sheriff had jullie hartje dadelijk veroverd ;-) ... dit was een prachtdag voor mij :-) en weten dat ze met hun poepje in de roomboter zijn terecht gekomen... SUPER !!!!!!!!!

    je moeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was dit een geweldige dag voor mij... een huisbezoek voor een pupje en dan wist onze mooie 'ouder ventje' Sherif ook de harten in te palmen van deze fantastische mensen!!!!
    Super dus... weer 2 lieverds die met hun kontje in de roomboter zijn terecht gekomen Lieve knuffels van je moeke

    BeantwoordenVerwijderen