maandag 3 februari 2014

Luna

Hierbij al een paar fotookes van ons Luna
ze doet het eigenlijk super goed, 
ze heeft dus zoals jullie weten in Spanje al 9 maanden in opvang gezeten en dat kan je natuurlijk goed merken, 
ze is totaal niet bang van de huislijke geluiden zoals stofzuiger enz... 
Ze is ook volledig zinlijk. 
Ze begroet ook echt iedereen heel vriendelijk, 
kwispelt naar iedereen, echt een super vriendelijk hondje.
Naar mij toe is ze echt hééééél aanhankelijk, ze volgt me waar ze kan, 
maar natuurlijk laat ik dat niet altijd toe en oefenen we heel vaak, 
ik even weg ... deurtje toe, even wachten en weer terug. 
We zijn nu dag drie en het gaat al iets beter .
Wandelen doet ze super graag, als je de leiband neemt,
komt ze vrolijk kwispelt aan. 
Ze trekt niet aan de leiband en ook van het verkeer is ze niet bang. 
Ze kan met alle honden hier goed opschieten, 
en idd Anita ze speelt een beetje wild en enthousias ,
net zoals ons Noah maar Luna blaft daar ook nog eens bij en de eerste keer was zelfs ons Noah daarvan geschrokken en die is normaal niet snel onder de indruk Knipogende emoticon 
S’nachts slaapt ze bij de andere in de living en ze piept niet, 
in de auto is ook geen enkel probleem .
Kortom, eigenlijk is Luna een heel lief en aanhankelijk maar zeker ook een vrolijk en blij galgootje , toch denk ik dat ze best wel ergens terecht komt waar men niet te lang van huis is of waar een ander honden vriendje is. 
We zullen afwachten hoe ze evolueert.
Groetjes, Diane opvangmama van Luna







Geen opmerkingen:

Een reactie posten