zaterdag 3 september 2011

vakantie aan zee

Hallo,

Gezien ik de jongste ben en het hevigste mag ik verslag uitbrengen over de eerste dagen vakantie.
Weer iets nieuw dat ik ken en ik moet zeggen ik kan er best van genieten.
Begin van de week begonnen onze papa en mama alles bij elkaar te rapen en in een koffer te steken.
Ook onze slaapkussen en speeltjes werden bij elkaar geraapt.
Ik wist niet wat er gebeurde en ik week als bijgevolg dus geen minuut van hun zijde. Enige tijd later werd alles ingeladen in onze galgomobiel en ook wij mochten aanschuiven.
Opnieuw klaar voor een nieuw avontuur.
Mijn zussen Nieve, Iris en Leyka wisten blijkbaar wat er ging gebeuren want die waren op van de zenuwen.
Ieder zijn plaatsje in de auto en starten die motor.
Jaja opweg naar zee....
We hebben hier al gewandeld langs de dijk, op het strand en in de duinen.
Wandelen dat wij hier doen,...
Mijn pootjes zijn er moe van.
Na zo een lange wandelingen zijn we allemaal heel moe en gebruiken we zelfs het bed van mams en paps om op uit te rusten.
Zelfs de zetel is bezet door zus Iris.
Mama en papa kunnen enkel nog aan de keukentafel zitten.
Dit leven kan ik echt gewoon worden....
Hopelijk blijven we nog lang.
Alé ik ben nog niet uitgerust voor de volgende wandeling.
Dus ik ga vlug nog wat de oogjes sluiten.

Slaapwel.
Lara








Geen opmerkingen:

Een reactie posten