zondag 27 november 2011

Noelle

Hallo,

Eerst en vooral, wat zijn wij blij te horen dat Lotte terecht is.
Ik mag er niet aan denken dat we Noelle zo zouden kwijt geraken!
Met ons meisje is alles oké, ze bloeit verder open.
Samen met haar nieuw vriendje Orlando zit ze graag buiten.
Ze kijkt wel als de zon schijnt en dan ligt ze graag op haar dekentje buiten wat aan de kluifjes te knabbelen.
Zeker twee maal per dag spurt ze als een zottemie rond.
Orlando moet nu en dan wel dekking zoeken!
Sinds een paar weken nemen we haar geregeld mee wandelen naar Ryckevelde bos 5min van bij ons.
Zo went ze ook aan de auto en daar lopen ook meer honden zodat ze haar schrik ervoor kan overwinnen.
Ze gaat al graag mee en vorige zondag voor het eerst soortgenootjes gezien!
2galgo's van greyhounds in nood en een soort windhond uit Mali die gewoon los liep met zijn baasjes!
Noelle heeft neuze neuze gedaan, leuk om te zien!
'tWas blijkbaar een manneke.
Wel voelt ze zich veiliger als de kleine pruts mee is.
Die vangt alle nieuwsgierige hondjes op en zij kijkt dan vanop afstand.
Ze heeft vooral nog schrik als de honden wild in haar richting komen.
Het wantrouwen naar mijn man toe is een ander paar mouwen,
als hij meegaat wandelen en hij Orlando vasthoudt is ze meer ontspannen dan wanneer we enkel met haar wandelen.
Noelle blaft alleen naar hem vooral als ze in de tuin loopt en mijn man plots opduikt.
Ik denk dat ze hem ziet als indringer!
Komt er bezoek dan blaft ze niet maar komt wel nieuwsgierig kijken welliswaar vanop afstand.
Naar mij toe is ze al heel aanhankelijk:
als ik terug thuis kom, komt ze kwispelend goeie dag zeggen en waar ik ga in huis volgt Noelle!
Tot slot nog paar recente fotootjes in bijlage.

Groetjes,
Siska







Geen opmerkingen:

Een reactie posten