maandag 27 februari 2012

Fleya en Co.

Woef,

Hier ben ik dan, Fleya maar mijn baasjes noemen me Fley'ke.
Zie ik er niet super lief uit!!!
Als ik slaap ben ik een engeltje zeggen mijn baasjes,
maar als ik wakker ben dan ben ik een bengeltje.
Mijn baasjes hadden besloten enkele uurtjes weg te gaan,
zonder me in de bench te zetten.
Ze vonden dit zo zielig dat ik daar helemaal alleen moest in zitten.
Terwijl ze weg waren heb ik samen met mijn zusjes Irka en Hayly,
stiekem een feestje gebouwd!
Alé stiekem, de sporen waren nog zichtbaar wanneer ze terug binnenkwamen!
Maar ja ik ben een puppy hé, is kijken hoe ver ik mijn grenzen kan verleggen hé!
Ze waren wel een beetje boos, maar nu kunnen ze er al een beetje mee lachen.
Vanaf nu moet ik wel overdag enkele uurtjes in mijn bench,
ze is wel redelijk groot dus ik kan er wel nog in spelen.
s'Nachts slaap ik als een roosje en maak ik niets stuk,
dus moet ik niet in mijn bench.
Ja er is nog een "beetje" werk aan mij, maar ik doe flink men best hoor!
En mijn baasjes zien me dolgraag dus da komt dik in orde!
Tot binnenkort op de wandeling,

Dikke poot Irka, Hayly en Fley'ke
Groetjes Kristof en Melissa


Het "eumh" resultaat van ons niet zo stiekeme feestje

Onderstaande foto's dienen bewijsmateriaal dat we (soms) ook braaf zijn hoor ;)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten