donderdag 2 februari 2012

Oona en Alba‏

Hoi Anita, Elke, Ingrid en de andere Gae-mensen,

Zoals beloofd stuur ik jullie nog wat foto's door van de 2 meiden.
Op uw vraag van hoe groot Oona ondertussen is,
kan ik antwoorden dat ze niet veel kleiner is dan Alba.
Ze is ietsjes gegroeid van sedert het begin ze bij ons is,
maar niet spectaculair veel.
Ze meet tussen de 60 à 61 cm en Alba een 63 cm.
Ze is wel veel steviger en gespierder geworden, en heeft een gouden karaktertje.
Veel plezier met de foto's!

Groetjes Nadine & Davy


Poes gespot op straat!


Dutje doen op mijn zacht kussentje


Kijk eens wat een lange pootjes ik heb


Helemaal verstrengeld met elkaar


Even poseren

1 opmerking:

  1. Hoi Davy en Nadine,

    Prachtig die twee schoonheden tesamen. Die hebben elkaar duidelijk gevonden. Wie had ooit gedacht toen ik bij jullie op huisbezoek kwam dat jullie na Alba nog een Podencootje in huis zouden nemen. Die windhonden dat is toch echt een ras appart dat in je bloed kruipt zoals een microbe en er nooit meer uitgaat.
    Veel succes nog met jullie twee schoonheden.

    Groetjes,
    Ingrid Vn

    BeantwoordenVerwijderen