woensdag 30 mei 2012

Chico'ke

Hallo galgo-engeltjes,
Hier ben ik nog eens om bij te praten.
Je weet wel : “ die lieve Chico “, wel ikke nu hééééééél braaf geworden,
sinds ik mijn eigen huizeke heb gekregen ( mijn mama noemt dit een bench) ,
ikke niks meer kapot doen en superlief met die kleine ratten hier.
Was zo braaf geweest dat ik met mijn mama mee naar zee mocht voor 4 dagen,
ja wadde : daar hebben ze water seg ! En een zandbak vol speeltjes !!!!!
Ook ons verblijf was super, enkel snap ik niet waarom ze zo hoog gingen zitten : wij zijn toch geen vogels!! Mijn mama noemde dat een trap, is echt niets aan en wat denken die wel dat ik mijn nekje ga breken ! Ikke zeker niet doen, dus hebben ze mij elke keer maar naar boven moeten dragen ha ha :-) En natuurlijk terug naar beneden ... heb daar nogal aandacht gekregen zenne,
alle mensen zo lief daar en ikke dan maar vertellen vanwaar ikke kwam hé. Heb gezegd dat ikke nog vééééééél broerkes en zuskes in Spanje heb zitten, die ook wel naar hier willen emigreren.
Is hier veel beter zenne. En niet voort vertellen, maar heb gisteren 2 frikadellen gepikt hi hi.
Zal ook een paar fotokes van mij ( fotomodel ) eens doormailen sé Dus in één woord : ik zit hier op rozen !

Stevige poot en een natte dweil hi hi
Chicoke





1 opmerking:

  1. Chico , ik heb hartelijk gelachen met je leuke verhaal , jij geniet van t leven hé, super , doe zo verder

    BeantwoordenVerwijderen