zaterdag 9 november 2013

Chico

Hallo Galgootjes
Ik laat nog eens iets van mij horen sé.
Ben het ondertussen echt wel gewoon aan het worden bij mijn baasjes, en ben zeeeeeeer braaf geworden hi hi.
Heb een tijdje terug wel wat probleemkes gehad met mijn puberteit maar is over en ben grote brave sloeber geworden.
Mag van vrouwke altijd mee en ben nog voor een weekje op vakantie geweest aan zee : Cadzand , ja jongens is dat daar plezant en wat ne grote zandbak hebben ze daar !!!
Moet gaan geloven dat ik knappe jongen ben want iedereen wou mij daar aaien, en vrouwtje maar reclame maken voor mijn galgovriendjes die nog in Spanje zitten.
Zal ook eens rap een paar fotokes bij voegen sé.
Nog een stevige poot van mij en tot op de wandeling Landen, joepie zie ik mijn vriendjes terug
Chico 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten