maandag 25 november 2013

Vaca

Lieve mensen van Galgoaid...

Gisteren had ik een ZALIG MOMENT... 
Ik was letterlijk aan t wegsmelten... 
Voor mij de kers op de taart na 9 maanden veel geduld hebben... 
Zo mijn best gedaan van Vaca een warm gevoel te geven.. 
te laten weten dat ze hier thuis is.. dat ze ons kan vertrouwen.. 
kijk maar eens in bijlage.. dan weet je dadelijk wat ik bedoel..

S’avonds kwam ze in ene keer tegen mijn benen staan toen ik in de zetel zat... ik had haar voorpootjes over één knie gelegd.. beetje geaaid.. toen haar poep op mijn ander knie.. beetje geaaid.. ik ben toen achtertegen gaan liggen en ze heeft zo genoten.. haar koppeke onder mijn kin geduwd en zo heeft ze zeker een half uur geslapen..

SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER


Het is nog altijd een hondje dat erg op haar hoede is constant...  zich toch nog veel verschrikt van kleine dingen.. soms naar ons toe komt en dikwijls nog langs ons door schiet naar haar plaatske in de zetel... maar ene keer in DIE zetel ontspant ze helemaal .. en kan ze al soms even gek doen en IK KRIJG ZO VEEL KUSJES...

Ze heeft ook zo van die dagen dat ze u overal volgt ... en dagen dat dat absoluut weer niet zo is.. een echte fletsdoos is het nog niet... maar het zijn van die momenten dat ik zie dat ze zich toch begint goed te voelen..

Met ons Zivah heeft ze ook enorme cross-momenten in de tuin.... En Axel krijgt ook af en toe een lekje van haar... GEWELDIG 

Ik kan ze nog niet meer wegdenken hier... Ze hoort er bij.. IK HOU VAN DA KLEINE MEISJE!!

Ik wilde het even laten weten

Heel veel groetjes


Miet en de bende 

x x x




1 opmerking:

  1. Miet en David , zalig om ons Vaca zo te zien , ze heeft bij jullie een gouden mandje met een extra gouden randje xxx

    BeantwoordenVerwijderen