vrijdag 16 oktober 2009

Gismo





Ik ben Gismo, een stevige Franse Bulldog reu van 3 jaar.
Mijn baasje haalde mij in huis om met de kleinkinderen te spelen,
maar nu ik volwassen ben, ben ik soms een beetje te enthousiast en spring de kleine kindjes soms omver. Zo kwam het dat ik in mijn bench werd opgesloten en daar lange dagen in doorbracht zonder dat ik nog mee mocht spelen.
Voorlopig woon in bij een tijdelijk opvanggezin en nu wacht ik op een nieuwe baas.

Ik ben goed gezond, gechipt, gevaccineerd en gecastreerd want met mijn hormonen wist ik geen weg. In de auto zitten vind ik heel leuk. Met poezen en kleine honden heb ik geen probleem, alleen grote honden vind ik maar niets, daar ben ik te dominant voor. Kinderen vind ik ook leuk, zolang ze maar wat groter zijn want dan kan ik beter met hen spelen. Heel veel ken ik nog niet dus een nieuw baasje die wat tijd in mij wil steken zou het fijnste zijn!

Voor info bel:
015/345 394 of mail vanessa.zenebergh@telenet.be

Galgo Aid Europe, voor een dier in nood in ons eigen Belgenlandje !
We duimen voor kleine Gismo

Update 19 oktober: Met de hulp van GAE heeft Gismo een nieuwe thuis gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten