dinsdag 26 januari 2010

Guapo (Neo) is THUIS !



Beste

Hierbij enkele kiekjes van onze lieve Guapo. Hij stelt het goed en geniet reeds een beetje van zijn nieuwe omgeving. Alles is voor hem nieuw en vraagt enige aanpassing. Maar ja ... wij gunnen hem deze tijd en geven hem hiervoor de nodige ruimte. Wij ondervinden wel dat hij heel wat geluiden als onbekend aan ziet. Hij verstaat maar niet dat er uit mijn bureel behoorlijk wat server/pc lawaai komt. Aan de deur van het bureel stopt hij en durft geen stap verder te zetten. Maar dit is misschien beter zo. Ik hoef mij voorlopig geen zorgen te maken als er klanten komen.
Zolang ik (Peter) er alleen mee ben ziet hij mij staan en kan ik er nu reeds behoorlijk wat van gedaan krijgen. Eens mijn vrouw en de kinderen thuis zijn is dat wat anders. Dan moet ik vechten om enige aandacht te krijgen van Guapo. Nu ook geen probleem dat was een gekend fenomeen.

Wij moeten vaststellen dat jullie een 'goede bende' zijn die hun naam en faam meer dan waard zijn. Jullie hebben ons goed bijgestaan bij de keuze van 'onze lieverd'. Wij zouden eerst opteren voor een pupje maar zoals jullie stelde zou dit emotioneel te zwaar zijn voor onze 'oude' Victor. Het arme beest moest recent zijn even oude (12 jaar) zusje laten gaan en nu krijgt hij een kleintje in de plaats.

Voor Victor is het soms wat veel en dan staan zijn haren recht, durft eens een ‘grommetje’ naar boven brengen. Maar daar blijft het bij en het dient gezegd Guapo die trekt zich hiervan niets aan. Ik heb zo het gevoel dat hij denkt 'awel oude kleine jongen roep maar en maak maar van je neus ik ben hier de grootste en jij bent de kleine maar welk de oudste dus geniet maar van je oude dag'. Er zijn momenten dat ze samen een kussen delen. Deze momenten worden telkens een beetje langer. We zien wat het zal worden.

Om te besluiten willen we jullie bedanken voor de geboden en willen wij jullie feliciteren met jullie werkzaamheden. Het is goed te weten dat de honden goed opgevangen worden en dat door jullie toegewijdheid zij hopelijk allen een 'goede' thuis krijgen. Wij hopen dat jullie dergelijk werk zullen blijven uitvoeren met een even groot enthousiasme.

Een ding is nu reeds duidelijk wij zijn heel tevreden met onze nieuwe aanwinst en vooral met de door jullie geleverde begeleiding.
Heel veel succes en vooral veel sterkte bij jullie verder 'honden-projecten'.
Wij allen - de nieuwe Guapo eigenaars.



3 opmerkingen:

  1. Guapo ziet er inderdaad PRACHTIG uit. Het is duidelijk dat hij een gouden mandje gevonden heeft en Victor wordt vast zijn beste vriend ! Fijn dat jullie een 'kleintje' een goede thuis willen geven. Bedankt voor de supermooie foto's en geniet ervan ! Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie fotos van een super lieve zachtaardige en mooie opvangwoef. Ik geniet ervan. Hij is duidelijk in zijn nopjes bij jullie. En Guapo (Neo) die zorgt wel voor Victor daar had ik van de eerste moment al een goed gevoel bij. Hij neemt de grommetjes en de streken van Victor er wel bij, zo ken ik hem ;-) Nen lieve grote broer voor Victor :-)

    Geef hem een dikke X v mij... Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo daar,

    Je kan dadelijk zien dat Guapo een toffe en liefdevolle thuis gekregen heeft.
    Prachtige foto's deze kunnen zo gebruikt worden voor vb de kalender 2011 van GAE, misschien geen slecht idee????
    mvg.

    BeantwoordenVerwijderen