donderdag 29 april 2010

Dit is de hel in Spanje, NIET VOOR GEVOELIGE KIJKERS!

Aangezien wij van Galgo Aid dagdagelijks met de trieste realiteit worden geconfronteerd, wilden wij jullie deze compilatie die we hebben toegekregen ook niet onthouden.
Het zijn harde beelden en ze staan op je netvlies gegrifd. Niemand is verplicht ze te bekijken. Ieder beslist voor zichzelf of hij wil of kan kijken.
Wij bieden de mogelijkheid met onderstaand filmpje om zelf te beslissen of je al dan niet het even bekijkt.
Maar... dit is wel de realiteit. Soms helpt de waarheid om mensen dingen te doen inzien, om ze nóg gedrevener te maken. Dat is wat deze beelden met mij doen ze zorgen ervoor dat ik nog gemotiveerder ben om deze honden te helpen, om diegene die het zo hard te verduren hebben te blijven helpen.
Er is nog een lange weg te gaan in Spanje en andere landen...
Groetjes Elke



"Blanche, Bizco, Tango": dit filmpje toont nogmaals aan hoe hard de Podenco het in Spanje te verduren heeft! Jullie zijn nog ter adoptie ook al komen er nooit veel reacties op Podenco's. Het zijn zalige honden met een flinke dosis humor en een hoop levensvreugde in de aanbieding. Ook zij verdienen een gouden mandje!

2 opmerkingen:

  1. Tijdens het bekijken van deze film,
    kreeg ik een gevoel van onmacht.

    Maar ook een gevoel van schaamte,
    omdat deze laffe daden het werk zijn van sommige van mijn "soortgenoten"

    Over het gevoel woede ga ik wijselijk zwijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na de tranen ivm de dood van Jade, nog meer tranen ....

    Waarom laat men dit gebeuren ? Waarom ???????
    Gil

    BeantwoordenVerwijderen