zaterdag 23 oktober 2010

Lucy

Hallo Iedereen van Galgo Aid,

Even een kort verslagje over Lucy haar eerste dagen in Westerlo.
Toen we bij het opvanggezin vertrokken heeft ze nog éénmaal achteruit gekeken alsof ze afscheid nam. Héél ontroerend. Ze heeft zich toen neergelegd en is heel de rit naar huis heel rustig geweest. Ze had wel moeten overgeven. Ik denk van de stress.
We hebben haar plaatsje gewezen in de bench en daar is ze na een inspectie van huis en tuin gaan inliggen. Ze was moe. Haar eerste maal eten heb ik ook in de bench gegeven. Dat is nu al niet meer nodig. Ze begint zich thuis te voelen en ze kwispelt al als ze mij ziet. Ze praat ook tegen mij. Dat zou ik geweldig vinden want ons Amber deed dat ook.
Gisteren hebben we dan al twee wandelingen gedaan en ze is héél enthousiast. Ze is inderdaad schrikachtig van auto’s en brommers die langsrijden maar ze komt wel mee. Dan gaat ze tussen ons Tess en Luk inlopen. Aan de zindelijkheid zal ik nog moeten werken want dat heeft ze nog niet echt door. We hebben de matten al maar voor even opgerold en weggelegd. Ze loopt hier als een volleerde ballerina over het parket. Dat is wel uitzonderlijk want elke hond die hier komt heeft daar problemen mee. Trappen lopen had ze ook al heel snel onder de knie. Ons Tess accepteert haar volledig en dat was mijn allergrootste zorg.


Lucy op verkenning ... wat zou hier inzitten ?



Ik heb een heel goed gevoel dat we de juiste keuze gemaakt hebben.
Vriendelijke groetjes en bedankt voor alles,
Gerda

1 opmerking:

  1. Beste Gerda, Bedankt voor de PRACHTIGE foto's en vooral om ons Lucy een goede thuis te geven. Ik ben zeker dat ze beste maatjes zal worden met Tess en Luk. Geniet van mekaar ! Anita

    BeantwoordenVerwijderen