zondag 20 maart 2011

Nieuws van Claartje!‏

Hallo Viviane,

Heel fijn dat jullie informeren hoe het met "ons" Claartje gaat.
Weinige organisaties besteden tijd aan de nodige nazorg.
Ik ben inderdaad jullie organisatie een beetje uit het oog verloren,
meestal zijn de wandelingen voor mij iets te ver.
De bijgaande foto’s van ons Claartje zijn vrij recent en zoals je kunt zien gaat het prima met haar.
Dat was echter niet altijd zo.
Claartje kreeg jeuk en een lelijke "hotspot" bovenop haar rug.
Ze was lusteloos en voelde zich duidelijk niet goed.
Ik vreesde voor leismania en liet haar bloed testen.
Deze was negatief, maar verdere bloedanalyse bracht aan het licht dat ze allergisch reageerde op heel wat grassoorten, stofmijt enz.
Om haar atopische klachten te onderdrukken was er maar 1 middel : cortizone.
Door het bijgeven van allerlei vitamines, celzoutjes en een aangepaste voeding kan ik de dosis vrij laag houden.
Claartje is nog steeds mijn favoriete lieve meisje.
Door haar komst is Flor enorm verbeterd.
Zijn angst zal nooit helemaal verdwijnen maar door haar evenwichtige karakter heeft Claartje een positieve invloed op hem.
Sinds juni vorig jaar is er geheel onverwachts nog een galgootje bijgekomen. Claartje en Marie kunnen heel goed met elkaar vinden.
Ik hoop dat ondanks de Prednisolon Claartje en ik nog heel veel jaren van elkaars gezelschap kunnen genieten.

Vriendelijke groet,

Monique, Claartje, Flor en Marie





1 opmerking:

  1. Bedankt Monique om ons iets te laten weten
    ‘ons Claartje’ is 2 maanden in opvang geweest bij ‘ons’ Viviane
    De foto’s en berichtjes zijn hartverwarmend
    Fijn dat je nog een ander galgootje een goede thuis gegeven hebt
    Geniet van je viervoetertjes en hopelijk tot horens

    Het GAE Team

    BeantwoordenVerwijderen