maandag 13 juni 2011

Gouden mand(jes) voor Lara

Hallo,

Bij deze ff voorstellen:
Ik ben Lara en de nieuwe kleine spruit van mijn fiere mama en papa.

Ik kom van Spanje en ben opzoek gegaan naar de Gouden mandjes in België waar ze zoveel over spreken.
Dankzij de mensen van Galgo Aid Europe ben ik terecht gekomen bij men opvangmama Ingrid waar ik kon bekomen van de trip.
Daar heb ik ook kennis gemaakt met de zogenaamde Gouden mandjes.
Nu vier dagen later werd ik opgehaald door men nieuwe mama en papa.
Ik mocht mee in de Galgomobiel samen met men nieuwe zussen Iris en Nieve.
Eénmaal aangekomen hebben zij me de weg getoond in men nieuwe woonst.





Onmiddellijk kwam ook men zusje Leyka goedendag zeggen.
Met haar kan ik op het zelfde niveau communiceren.



Ze hebben hier echt alles. Pure luxe:
Een gouden mandje of zes, gouden zetels en zelfs een gouden bed.
Eénmaal de verkenning gedaan ff rusten op schommelbank buiten



en ook de nieuwe zetel heb ik al ff uitgetest.
Ik heb samen met men zussen vanavond al lekker kunnen eten en ga nu opnieuw een dutje doen voor we nog eens gaan wandelen.
Ze zeggen wel eens "een hondenleven".
Ik kan ervan meespreken.... Slaapwel

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gunther en Nathalie.
    Hoezo besmet met "gagloitus" ? :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gunther en Nathalie van harte proficiat met jullie nieuwe aanwinst. Blijkbaar hebben jullie ook het galgolitusvirus te pakken.
    Het zijn toch zo'n schatten en zo dankbaar voor hun gouden mandje, wie kan daar nu aan weerstaan. Nog veel succes met jullie jonge spruit. Dikke knuffel voor jullie vier schatten.

    BeantwoordenVerwijderen