woensdag 14 juli 2010

Jolanda in Spanje

Een tijdje terug vroeg Jolanda (adoptante van onze eigenste Crono) om
het te laten weten als 1 van ons nog eens naar Spanje ging & of ze dan
misschien mee mocht om ter plaatse eens een kijkje te gaan nemen.

Zo gezegd zo gedaan, en samen met ons Elke trok Jolanda een paar dagen naar de asielen van Ibi en Arca de Noa.


Jolanda bij de galgo's van Arca de Noa te Albacete


Meli, 1 van de vrijwilligers van Arca de Noa met 1 van de pups van Melinda
We hopen dat Piston en Florencia snel een thuis vinden !!


Kennismaken met de vrijwilligers van Arca de Noa bij een hapje en drankje


Jolanda met een prachtig pupje, dat ook nog een thuis zoekt ...


Komaan Galgo Aid ... knijp een oogje dicht, ook al ben ik geen galgo ...
Bezorg ook mij een gouden mandje aub ? !

4 opmerkingen:

  1. Lieve Jolanda en Elke, ik heb de foto's inmiddels bijna allemaal gezien. Zoveel honden en zoveel pups ... het breekt mijn hart elke keer! Hiertegen ben je nooit bestand, zoveel honden samen ... allen op zoek naar dat 1ne gouden mandje ! Ik hoop dat Piston en Florencia maar mss ook het pupje op deze foto, snel een thuis mogen vinden. Vind het ook heel sneu dat Augusto nu toch in het asiel beland is, omdat we niet tijdig voor hem een thuis konden vinden. Ik weet het, ik weet het, je kan ze niet allemaal helpen ... maar toch ... X Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. eeeeeeeeeeeeeeeee zusjeeeeeeeee gaag man dat je daar ben geweest topie wat die mensen daar doen he mooi hoor ietst voor jou

    gr je weet wel wie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Anita leuk dat je de foto's er op gezet heb en nee we kunnen niet voor alemaal een huisje zoeken maar door julie hulp worden er toch veel geredt

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He Jolanda,
    echt iets voor jou, gaaf joh. Rina

    BeantwoordenVerwijderen