maandag 12 juli 2010

Ultracan op bezoek bij de bende van Buck


Wie komt er nu weer aan ?
Aha, het is ons halfbroertje Ultracan die nog eens komt spelen !


We zullen em eens goe laten lopen se


Hey, wie ben jij ? Jij was hier nog niet toen ik hier woonde
Das juist, ik ben Carol, vorige week aangekomen en
eventjes in opvang hier, want ik ga 3 augustus naar een eigen THUIS !


En ik ben Sevillana, dag Goedele, ben ik niet mooi ?


Dag Bart ... ben ik niet lief ?
Enne, ik zoek nog een thuis hoor :-) (even uitsloven ...)


Ale, we zullen eens zien of onzen halfbroer de kneepjes van het vak nog kent
Putteke graven !

2 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's van een heerlijke bende ! Supertof dat Ultracan af en toe nog eens mag komen spelen :-) En wie weet, krijgt hij er binnenkort wel een gestroomd zusje bij ? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, 2 daagjes verder en beslist dat Ultracan een zusje bij krijgt :-P
    Lieve en mooie Seviliana!

    BeantwoordenVerwijderen