maandag 26 juli 2010

Samuga is 1 jaar in Belgie !

Samuug,

1 jaar ben je ondertussen mijn maatje,mijn grote puppy !

Ik weet nog de dag dat je aan je nieuwe leven begon,
hoe bang je was toen je uit de bench kwam.
Wat moet je meegemaakt hebben, dat je zoveel angst had voor mensen ?

Die dag heb ik je beloofd dat nooit iemand jou nog pijn zou doen !



En met veel tijd, liefde en geduld zag ik jou stap voor stap veranderen,
in de gekke puppetrut die we vandaag allemaal kennen :-)









Samuugje mijn Miss Stippel ik zou me geen leven zonder jou meer kunnen voorstellen en hoop uit de grond van mijn hart dat je nog heel lang aan mijn zij zal lopen.

2 opmerkingen:

  1. Gwen, Samuga was 1 hoopje ellende toen ze aankwam, te bang om uit de bench te komen en daarna te bang om een stap te verzetten. Elke keer als ik bij jullie kom, verbaas ik me erover, dat Samuga nu idd een zotte doos geworden is die bijna in uwe nek springt om u te begroeten :-) Samuug is echt met haar gat in de zachte boter gevallen ! En ... ze heeft ervoor gezorgd dat jullie de 'galgofilie' ziekte gekregen hebben :-) Want na ons Samuugje, zijn er nog vele gevolgd ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lola vindt Samuga haar verhaal zeer inspirerend (en herkenbaar). Goed gedaan allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen