woensdag 18 mei 2011

Bonito Benito

Hallo allemaal

Benito hier, gewoon in de rapte laten weten dat alles dik ok is met mij.
En heb ik jullie al bedankt om me naar Belgiƫ te laten komen? BEDANKT!
Eerst een fijne tijd in Lier gehad bij Ingrid men opvangmama en OTTO . Hij was mijn beste speelkameraad. Maar nu ben ik THUIS

In december vertelde Ingrid Canipel me dat ze een gouden mandje voor me had gevonden.
Wel het is geen mand ze is niet van goud, maar man het ligt zaaalig. Zou het nooit meer kunnen missen. Iedereen van Galgo Aid, hartstikke bedankt.





2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's, vooral die laatse met dat koppeke zo op het kussen, wat een schat is het toch he ! Bedankt voor het doorsturen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je opvangmammie Ingrid20 mei 2011 om 17:47

    Lieve mensen en lieve Benito,

    Het geluk is jullie zo gegund....gewoon zaaaalig!

    BeantwoordenVerwijderen