woensdag 25 mei 2011

Remi

Hoi Iedereen van Galgo Aid

Allereerst mijn waardering dat jullie de de hondjes blijven volgen.

Het gaat geweldig met Remi. Ze is al weer 9 maanden en inderdaad flink gegroeid zoals je kan zien op de foto's. Ze is heel goed met andere honden. Ze heeft dan ook veel hondenvriendjes en vriendinntjes waar ze mee speelt tijdens het uitlaten.

Ik heb met Remi de cursus Leren Samenwerken bij hondenschool Martin Gaus gedaan. Ze heeft het heel goed gedaan. De communicatie tussen mij en Remi was beoordeeld als uitstekend. De examinator vond dat heel mooi om te zien. Dat vind ik een groot compliment. Remi is een echte werkhond in de zin dat ze graag bezig is als ze niet slaapt.

Remi laat ik 1 x per dag even los rennen. Het is een gebied vlak bij mij huis en veilig. Er is 1 uitgang en ingang en er lopen zoveel honden los dat er geen haas of konijn durft te komen.
Er lopen ook meer windhonden los in dit gebied. Ruim voor de in- en uitgang lijn ik ze aan zodat er geen risico is. Ik moet er niet aan denken dat er wat met Remi zou gebeuren.

Groetjes
Jacqueline







1 opmerking: