donderdag 10 december 2009

Ons Yanneke wou de eerste zijn



Hallo Galgofriends,

Alles gaat héél goed met mij,
om 6 uur opstaan en eventjes mijn boodschapkes doen,
dan een goed ontbijt(mijn zak met korrels weet ik al goed staan),
nog een snoepke en dan ga ik terug in mijn zetelke liggen.
Dan tegen 7.30 mijn baasje nog eens kwispelend aankijken als die gaat werken...
en dan is het " feesten als de beesten " ... grapje
neen , er is altijd wel iemand thuis waar ik mee kan spelen
en Quinta is een toffe, ik zou haar echt niet meer kunnen missen

Rond 16 uur komt mijn baasje terug thuis die sta ik dan al op te wachten
want dan gaan we wandelen en nog wat stoeien ,
daarna word ik geborsteld en krijg ik mijn eten.

Superblij dat ik in dit warme nest terecht ben gekomen
ben hier met mijn gat in Goeie Boter gevallen.


Yanneke & Quinta
Jacqueline & Dirk

1 opmerking:

  1. Heerlijk om te zien en horen dat het zo goed gaat met ons Yanneke. Het is een echt dutske he. Wat kan vriendschap tussen hondjes onderling toch mooi zijn. Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen