maandag 9 mei 2011

Nieuws van Canuto

Hallo lieve mensen van Galgo aid.
Ik wilde vandaag een mailtje sturen want ik ben vandaag JARIG, ik word vandaag 1 jaartje ! Dus is het vanavond feest en ik draag een mooie strik.
Voor de rest gaat het heel goed, ik ben al helemaal bekomen en nog een klein beetje gegroeid.
Ook tussen Michaƫl (mijn baasje) en mij is het echt grote liefde van beide kanten. We kunnen echt niet meer zonder elkaar.
Laatst was hij wel een beetje boos op mij ... ik had chocolade eitjes gepikt en was hier een klein beetje ziek van. Dit vond baasje niet echt om mee te lachen.
Maar hij is niet lang boos geweest want ik heb eens heel lief gekeken J
Samen met Michael doen we trouwens aan Cani-cross. Ik vind dit heel plezant maar baasje moet nog wel een beetje trainen als we iets beter willen worden dan de eerste keer. En iedereen keek naar mij ze vonden mij allemaal zo'n schattig apart hondje dat ik er rood van werd.

Vele likjes en pootjes van Canuto





Geen opmerkingen:

Een reactie posten