maandag 31 oktober 2011

Wat een opvanggezin lijden kan ;-)

Hoi,

Onze onstuimige meid slaapt de ganse nacht door nu.
Helaas niet in de bench,elke dag miserie dus mensen die haar willen, geen bench !!
Vrijdagavond geprobeerd in de kamer in een mand naar keuze, ze kroop bij Lucia lekker dicht.
Ze heeft dus haar vrijheid nodig,de diva.
Maar ben al blij dat ze de ganse nacht stil is,vanmorgen zelfs tot half 8 zonder accidenten !!
Dat ze nog niet gekalmeerd is,bleek vanmorgen.
Ze stond ineens bovenop de salontafel,nog een chance dat het een lichtgewichtje is want het is een glazen blad.
Harde rubberen speeltjes bijt ze in 1,2,3 aan flarden en in de living pikt ze alles om in te bijten.
Je moet ogen op je kont hebben net als bij kleine kinderen,hihihi.
Gisterenavond sprong ze vanachter op King's rug en later beet ze hem in de keel. T'is een vampierke,geloof ik.
Mensen die een mooie tuin willen behouden is geen optie.
ze is hier loopgraven aan het maken mss verwacht ze oorlog ?
Alé maar er zijn nog goeie dingen te vertellen ook hoor,t'is een knuffellaartje !!
Ze luistert al naar blijf en pipi doen,ook belangrijk.
Als je haar een koekje geeft,gaat ze vanzelf zitten.
Bij het avondeten kijkt ze wat er gebeurt maar is niet lastig.
Poezen ook geen probleem.







Mvg,
Miranda

1 opmerking:

  1. Héhé!
    Eigenlijk ben ik stiekem blij om dit te lezen :D
    Blijkt het dus toch niet alleen bij mij voor te komen, zo van die "zotte opvanggevallen" :)
    Ik begon al bijna te denken dat het aan mij lag dat sommige van mijn opvanghonden een beetje "prettig gestoord" zijn. :-p

    BeantwoordenVerwijderen