donderdag 16 december 2010

Belle en het Beest :-)

Hallo,

Hier wat foto’s van mij en men vriendjes,ik voel me hier opperbest bij mijn nieuwe adoptie ouders en word hier heel goed verwend.
Ook heb ik hier nieuwe vriendjes gemaakt en zelfs een hele mooie jongen die naar de naam Telmo luistert en mag ook bij hem slapen als ik het te fris krijg.
Samen maken we hier iedere dag een wandeling en baasje zegt hier steeds weer of geen weer we gaan er door.
Zo ,ik ben hier heel gelukkig hoor en jullie hoeven jullie geen zorgen te maken over mij want het gaat me heel goed.
Groetjes en likjes van mij aan jullie daar.

Belle-Telmo en de vriendjes.


Mijn nieuwe familie


Het beest die in een Prins veranderde, Onzen Telmo en Ons Belle !

1 opmerking:

  1. Beste Michel en familie, heel erg bedankt dat jullie Belle een goede thuis geven, jullie zijn echte dierenvrienden ! Dank je ! Anita

    BeantwoordenVerwijderen