donderdag 9 december 2010

Benito (nog ter adoptie !)

WAT EEN PRACHTKEREL IS ONZEN BENITO !

Ik ben zo fier op hem, wat een schat, als dit kereltje in de "juiste" familie komt, hebben ze er eentje uit de duizend: lief, slim en iedereens vriend, wow...en dit na een week, mensen toch, weer verbaast het me hoe deze schatten zich kunnen aanpassen en het vertrouwen niet kwijt zijn. Wij als opvanggezin zien elke verandering, een kwispel met de staart, het eerst geknabbel aan een beentje, het vinden van een mandje en dan pfffft ... totale ontspanning.

Ik zal het jullie zeggen: het is een voorrecht om deze hondjes te mogen opvangen !

Als een "zeer frisse wind" kwam deze knappe kerel bij ons binnengewaaid, en wat vond hij snel zijn plaats. Hij vroeg het schoon aan Otto en Pancho "ook al ben ik geen galgo mag ik aub mee in jullie zetel ?" Benito is intussen dikke vriendjes met Otto ons galgo pupje. Hij heeft wel een hele vreemde manier van "totale relaxing"

Hopelijk vind onze kerel snel zijn gouden mandje
Jullie zijn na een huisbezoekje welkom om onzen Benito te komen bewonderen

Groetjes
Ingrid, opvangmama van Benito





1 opmerking:

  1. die laatste foto, ni te doen gewoon, 't is echt wel een specialleke onzen benito, zoveel is zeker

    BeantwoordenVerwijderen