maandag 19 december 2011

Cholo gaat een dagje logeren‏

"Cholo op logement bij Tante Monique!"

Zaterdag, 17 december, mijn opvangmama en papa zijn hier heel druk bezig, ze maken alles klaar want ze moeten de Louis gaan helpen met zijnen muziekkwis. Hup, mijn bench, mijn mandje, mijn fluo jasje, mijn eten, mijn speeltjes alles vliegt de auto in...en ikke erbij, maar mijn hondenbroertjes mogen niet mee, oei oei wat gaat er gebeuren?
Na een kort autotripje gaan we een huis binnen en dan in een raar bakje,dat noemen ze een lift, ik had wel even schrik maar mijn opvangpapa Jan hield mij goed vast.
Mijn spulletjes werden afgezet en ik ook weer. Joepie ik mocht een nachtje bij Tante Monique blijven want ze hadden voor deze kleine ukkepuk geen tijd. Samen reden we naar de manège, ze hebben daar een heel grote mesthoop met heel veel lekkere strontjes, en ik mocht op de foto met zo een heel grote hond euh paard. Daarna zijn we eerst een goededag gaan zeggen aan de papa van Monique, die natuurlijk direct voor mijn charmes viel en dan was het tijd voor een wandeling naar het Fort. We kwamen een paar ezels tegen, amaai die hebben nog veel groter oren dan ik haha,
dan liet ik voor het eerst horen aan Monique dat ik ook kan blaffen, die ezels vonden dat precies leuk! Dan zijn we terug naar huis gereden en heb ik lekker gegeten en nog wat zot gedaan met mijn speeltjes. Ik werd toch wel wat moe en heb mij lekker in een zetel genesteld en een dutje gedaan (Monique was even gerust)
Als ik wakker werd moest ik even een plasje gaan doen, bah het regende en wou ni graag mee, maar ben dan toch maar flink geweest en heb heel rap mijn behoefte gedaan. Nog wat gespeeld en dan was het echt wel "bedtijd".
Ik voelde me toch een beetje eenzaam snik snik en was ni echt gelukkig in mijn bench. Monique probeerde dan met mijn mandje naast haar bed haha, maar dat groot bed met een lekker dik donsdeken erop was veel leuker.Laatste poging, de bench in de slaapkamer, licht uit en ik ben dan na een bewogen dag met veel nieuwe indrukken toch naar dromenland vertrokken.
Zondag om 7.30 ging de wekker , heb weer lekker gegeten en dan gingen we een wandeling maken, flink kakske en plasje gedaan (Monique was tevreden) Binnen nog even alle zetels uitgeprobeerd en dan kwamen Jan en Ingrid mij halen...en mocht ik terug naar mijn vriendjes.

Dikke kusjes Tante Monique, het was heel leuk bij jou...ik kom zeker nog eens terug.
Cholo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten