woensdag 6 januari 2010

Elke en Neo in de sneeuw ...

Over sneeuwpret kan je bij Neo niet echt spreken ...
Hij vindt het duidelijk veel te koud !
Wandelen en/of poseren voor de foto's en dat zonder jas ??
Mannekes, het is min 7 he en ik ben ne Spanjaard !


Kom Neo,
we gaan mooie fotookes nemen en je kan ineens een piske doen.


Seg, hoe zit het Spanjaard, voor mij is 't ook koud he.


Ale, kom hier, het is al goed, ge zijt toch nen echte fletser he.
Kom, we gaan lekker warm binnen op de zetel fletsen

2 opmerkingen:

  1. Als ik zo naar de foto's kijk hebben we echt wel 2 look a likes ... Crono en Neo, wat lijken ze toch op mekaar ! En als ik de opvangmama's moet geloven (wat ik natuurlijk doe) dan lijken ze ook van karakter heel erg op mekaar. 2 creme'kes van honden, zoveel is zeker !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vannieuwenhuyse Ingrid7 januari 2010 om 11:51

    Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar. Aaan de fotokes te zien van ons Elke en Neo in de sneeuw zou je bijna gaan denken dat ons Elke haar hart aan het verliezen is aan Neo. Toch een mooi koppeltje hé die twee.

    Groetjes,
    Ingrid Vn

    BeantwoordenVerwijderen