woensdag 20 januari 2010

Nientje (Nina)



Dag Allemaal,

'T is hier Nina hé. Via deze weg wil ik alle medewerkers van GAE en ook in het bijzonder mijn opvanggezin (Myrna and family!) héél érg bedanken voor het luxe-luie leventje dat ze me hier bezorgen.

Ik heb al een hele garderobe aan jassen, ha ja, zo koud dat da hier in België is! En ondanks al die sneeuw lieten mijn baasje me toch dagelijks 3 maal per dag een een wandeling maken.
En succes da ik heb op straat! Iedereen komt mij aaien! Tot ze me meenamen op 31/12/09 naar Mechelen en een ritssluiting in mijn buikje plaatsten, ik begreep er helemaal niks van, maar ondertussen ben ik dat toch al terug de oude!
Ze hebben hier 3 katten waarvan 1 een uitstekend speelkameraadje is.
Ik voel me elke dag beter in mijn vel en wordt hier lekker verwend met op tijd en stond een lekker snoepje, ik heb zelfs een snoepkast gekregen! Ik voel mij soms echt een fotomodel of BV, eerst ga ik nu een dringende bezigheid uitoefenen (slapen!), ik hou jullie verder op de hoogte.

Een dikke kwispel,
Van Nina! XXX



1 opmerking:

  1. De foto's spreken boekdelen ! Heerlijk om haar zo te zien, ons Nientje. Dank je om haar een goede en liefdevolle thuis te geven. En idd, Myrna en Tatiana hebben dat goed gedaan. Anita

    BeantwoordenVerwijderen