zaterdag 2 januari 2010

Rita's day out

Hallo GAE team,
hier tante Rita nog is met een klein up dateje ...

Ja ze staan hier niet stil met mij hoor :-)
Elke dag krijgen ze hier iets nieuws te zien van mij
gisteren kon ik zogezegt nog geen trappen lopen
en moest opvang papa mij nog naar beneden dragen.
Wat wel heel gemakkelijk was !!!
Maar deze ochtend heb ik mij een beetje verraden...
Opvang papa was juist wakker...... en ik zo dol blij hem te zien
kwam ik hem groeten net zo als mijn nieuwe vriendjes hier.
Zoals gewoonlijk laat hij ons dan buiten in de tuin om ons plaske en kakje te doen.
Ik was zo opgewonden
dat ik vergeten was dat ik zogezegt geen trappen kon lopen...
dus ik snel mee met de bende naar beneden & hij heeft dat toch gezien zeker...
Dus nu moet ik maar zelf naar beneden komen pfff
Gedaan met de luxe :-)

Maar soms is het ook wel handig dat ik nu zelf trappen kan lopen,
want toen hij van de bakker kwam met heerlijke ciabatta's
kon ik ff snel naar beneden lopen om wat te gaan pikken van dat lekkere brood ...
maar weer had hij dat gezien.
nu heb ik hem horen zeggen tegen opvang mama dat ze nu aan mijn opvoeding of zo gaan beginnen ...wat ze daar mee bedoelen weet ik nog niet ... maar hopelijk is het even leuk als deugniet streken uit te halen :-)

Allee ik ga het hier bij laten want sevens gaan we weer naar beneden om buiten te gaan en mischien weer iets te pikken samen met ziggy en patch want die hebben er meer ervaring in dan ik :-))

groetjes Rita en de bende







Rita is in opvang in Belgie en ter adoptie

2 opmerkingen:

  1. Wat een fantastische opvanggezinnen hebben wij toch he !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vannieuwenhuyse Ingrid7 januari 2010 om 11:57

    Hey,

    Rita is duidelijk op weg om een echt viswijf te worden. Die kan nogal eens wat vertellen seg. Het ziet er mij weer een specialeke uit maar jullie zijn dit intussen al wel gewoon zeker als opvanggezin.
    Bedankt voor alle goede zorgen.

    Groetjes,
    Ingrid Vn

    BeantwoordenVerwijderen