donderdag 21 januari 2010

Zanita (Anita) ons 'Uitzonderingske'



Hallo GAE,

Hier alles OK. Zanita is echt een schat!
Ze heeft vandaag plaskes buiten gedaan. Flink hè?
Deze morgen om 6 uur zijn we een klein wandelingske gaan doen, ze was in het begin wel bang, ze bibberde. Maar dan heb ik haar een beetje gedragen en bibberde ze niet meer. Terug op grond heeft ze dan een plasje gedaan. Het is een heel slim hondje en heel lief. Ik denk nog wel veel aan ons Stimpyke, maar ja dat is normaal ze is nog geen 2 maand naar de hondekeshemel. Ik ben echt blij dat Zanitake bij ons is.Ze zit soms wel eens achter de poezen, maar dat is om te spelen. Onze Arthur, de rosse,die komt juist eten en gaat dan slapen in de garage, maar dat gaat doorgaan, ik ken hem.Ik ben echt gelukkig met Zanitake.
Ik zal je tussendoor wel iets laten weten over haar.

Nog bedankt dat je zo goed voor haar gezorgd hebt!
Groetjes van Zanita,Christine en co.

2 opmerkingen:

  1. Lieve collega's van het bestuur en Ingrid VN, merciekes dat we samen Zanita een gouden mandje gegeven hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super... een hond is een hond en ook
    (Z)Anita verdiende het ook om een mooi leventje te krijgen.
    Niet meer dan onze plicht dat we haar geholpen hebben!

    (Z)Anita nog veel plezier in je nieuwe thuisje...
    Dikke x Elke

    BeantwoordenVerwijderen