dinsdag 21 juni 2011

Afscheid van onze Crono



Hallo Anita & Elke,

Gisteren was het dan zover ...
Onze lieve jongen Crono is gisteren bij ons thuis op zijn plekje op de bank heel rustig is ingeslapen. Hij was heel rustig dus was voor ons ook een geruststelling, gaf ons het gevoel dat Crono het goed vond dat we deze zware beslissing genomen hebben om hem te laten gaan. We hebben samen met Terra afscheid van hem genomen in het crematorium voor honden waar ik hem morgen weer op haal om weer hier bij ons thuis te zijn. Hij is nu naar Zahda en Lucia om samen met hun over het goede leven te praten dat ze hier bij ons hadden.
En vandaag ja is het stil in huis en Terra die verliest ons geen minuut uit oog maar ze is voorlopig niet alleen thuis dus dat is fijn voor Terra.
Het verdriet is niet te beschrijven en we denken maar aan die 2 jaar die we onze lieverd Crono geven hebben bij ons thuis !

8 opmerkingen:

  1. Lieve Jolanda en familie,

    Het maakt niet uit hoeveel honden je plaatst, het doet altijd pijn als we er eentje moeten afgeven.

    Crono had bij mij een speciaal plekje. Ik weet nog dat ik in december 2009 Crono mee naar Belgie genomen heb ... het was hier zo koud en het sneeuwde ... Crono was een fantastisch diertje, een prachtige mooie grote statige galgo reu, een droom van een hond ! Een toffe vriend voor Lucia & na haar overlijden kreeg hij een nieuw vriendinnetje Terra. Het is zo oneerlijk dat dit jullie nu weer moet overkomen. Kanker is een vreselijke ziekte en jullie hebben er goed aan gedaan Crono van zijn pijn te verlossen. Dankzij jullie heeft hij liefde gekend en 2 heerlijke jaren gehad. Veel sterkte en dikke knuffels van ons allemaal. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste dierenvrienden,

    Het berichtje komt hier juist binnen op het Blog en pff wat komt het toch steeds hard aan!!
    Die kanker daar word ik zoooooooo kwaad van hé,
    wanneer gaan ze daar eindelijk is iets tegen vinden. Mens en dier we staan er nog steeds machteloos tegenover.Onze Crono ja hij zal ook steeds in mijn gedachten blijven. Op onze GAE vergadering van 2 jaar terug was ook hij van de partij samen met Daniella en Willy. Hij wou er steeds bijhoren en ik hield hem dikwijls in de gaten.Een pracht van een galgo, viel op, zijn ogen spraken boekdelen.2 prachtige jaren heeft hij bij jullie kunnen doorbrengen.Maar toch waarom niet langer!! Het mocht niet zijn. Crono ik zal je steeds blijven herinneren als een pracht van een hond. Het ga je goed in het hiernamaals. Dag beste vriend!!

    Myrna en Tatiana,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koude rillingen lopen telkens weer over mijn rug als ik het woord kanker hoor of lees.
    Crono heeft mogen voelen wat warmte en liefde is,
    hij heeft mogen ondervinden hoe mooi het leven kan zijn.
    Ik weet dat deze woorden dit immense verlies niet goed maken, maar toch hoop ik dat ze een beetje steun geven in deze moeilijke periode...

    Crono run for ever free behind the rainbowbridge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kanker...inderdaad een lelijk woord en dikwijls niet te verslaan.Zo oneerlijk!! Lieve Crono, slaap zacht!Lieve mensen, veel sterkte in deze moeilijke periode..

    Ru en fam.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey,

    Ja, ik krijg weer een krop in m'n keel als ik dit lees en traantjes vloeien, ook al is niet mijn hondje wat ik verlies, maar toch.....
    Ons windekindjes hebben al zoveel meegemaakt en dan nu nog die kanker, oneerlijk is het!
    Maar jullie houden er zeker een heel goed gevoel bij over dat je Crono de 2 mooiste en gelukkige jaren van z'n leven hebben kunnen geven!!! Veel sterkte en liefs!!

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Yolanda,
    Woorden schieten tekort. Wat kan het leven zo oneerlijk zijn :-( Kanker is een ziekte waar we steeds meer mee geconfronteerd worden en die mens en dier niet spaart... Crono is liefdevol omringd heengegaan. En hij heeft van jullie het mooiste cadeau gekregen da hij kon krijgen: een liefdevolle, zalige thuis. Ik wens jullie veel sterkte..
    xxx Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je vraagt je af waarom die rotziekte.Crono heeft de mooiste tijd in zijn leven gehad bij jullie.Met zoveel liefde van zijn baasjes.
    Heel veel sterkte.
    Ans en Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Mensen

    Bedankt voor al die lieve woorden doet ons goed .

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen