vrijdag 24 juni 2011

Zaahro (Tanke)

Hoi iedereen van Galgo Aid,

Zaahro doet het heel goed.
Zondagavond heeft hij al kennisgemaakt met mijn zussen en schoonbroers en met de border collie.
Hij was inderdaad wel moe, na een uitgebreide kennismaking met iedereen hebben we hem niet meer gehoord.
De eerste nacht heeft hij heel hard gehuild de eerste minuten nadat ik hem in de bench had gezet, maar eens hij stil was heeft hij geslapen tot half zes.
Afgelopen nacht heb ik hem eerst in slaap laten vallen voordat ik het deurtje dichtdeed en dan heeft hij nog heel even gejammerd.
Nog wat geduld en dan kent hij dat wel, want hij gaat graag in de bench, hij heeft alleen niet graag dat het deurtje toe is.

Gisteren ben ik met hem naar de wekelijkse markt gegaan en hij was helemaal niet bang, alleen een beetje van voorbijrijdende auto's.
Later op de dag heeft hij kennisgemaakt met zijn neefje de border collie en dit ging ook vlotjes, zijn staartje blijft de hele tijd omhoog staan.
Hij heeft ook al kennisgemaakt met de dierenarts voor zijn spuitje kennelhoest, zo kunnen we volgende week van start gaan op de hondenschool.
Hij kent trouwens al 'zit' en 'af', als ik de clicker neem heb ik zijn volledige aandacht.

Groetjes

Leen







2 opmerkingen:

  1. Lieve kleine Zaahro, jij bent supergoed terechtgekomen bij een zeer ervaren galgo madamme ! Geniet van je nieuwe leven enne, laat het ons weten als je grote zus jou ook de Salsa heeft leren dansen he :-) Greetz Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij voelt zich precies al goed op zijn gemakske bij jullie,zo knus in het mandje en in de bench.
    Zo jong nog,hij moet nog vanalles leren maar het gaat vlot zo te horen.

    Veel succes in de hondenschool

    BeantwoordenVerwijderen