vrijdag 3 juni 2011

Faraon

Dag Anita,

Zoals beloofd.... Nog wat foto's van Faraon.
Hij is echt geweldig, sinds deze week kwispelt zijn staart als hij naar ons toekomt en de tuin "INHUPPELT" echt niet te doen,
na 3 weekjes weet hij wat "gelukkig zijn" is denk ik!!
Met tranen in m'n ogen geniet ik elke dag van hem,
er zullen nog meer traantjes vloeien als hij volgende week misschien naar z'n gouden
mandje mag gaan!
Toch hoop ik gelukkig te zijn als ik de vrouw zie en kennis maak en weet dat Faraon daar gelukkig mag zijn.
Wie weet komt dan misschien "Sherif" in opvang, da lijkt me ook zo'n lieve mooie man.

Doei....
Sonja

Kijk maar eens hoe blij hij is en hoe lief hij het muisje "zelf" pakt en
vasthoud.




3 opmerkingen:

  1. Het duurt bij sommigen een beetje langer eer ze volledig opengebloeid zijn maar de voldoening is dan ook groter als opvangmama,nietwaar?

    Hij ligt er heel op zijn gemakje bij,de schat.
    En als hij zijn mandje heeft gevonden mss mag jij dan de eer hebben om Sheriff op te vangen,den duts zit daar weg te kwijnen.
    Beter bij jullie (in de zetel) op zijn mandje wachten dan in het asiel.

    Veel succes .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das echt waar!!!
    Waar kan hij beter zijn dan bij mensen die hem graag zien en hij kan wachten tot er iemand hem in zijn hart sluit!! Ik kijk er echt naar uit om ook onze Sheriff thuis te mogen hebben! Heb er een heel goed gevoel aan over gehouden bij onze Faraon, die nu ook zijn gouden mandje.... ik heb al gezien z'n groot zwart zetelbed gevonden heeft.
    Faraon, ik mis je al, m'n lieve man, het ga je goed in Westerlo bij Nancy!!'k had nooit gedacht dat je zo vlug uit Heers ging vertrekken.Toch zit je nog in m'n hart hoor!!!
    Dikke knuffel van je moeke

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ga je goed Faraon; ik heb je altijd gevolgd op de site, je bent een pracht van een jongen! Ik wens je een prachtige toekomst met je nieuwe baasje!! Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen